poniedziałek, 30 lipca 2012

Brwi

Dzisiaj pokaże wam jak reguluje moje brwi.
Używam do tego plastrów z woskiem na zimno.
Przeważnie są to plastry przeznaczone do nóg, ale po pocięciu w małe paseczki nadają się też do depilacji innych miejsc.




Oto jak moja brew wyglądała przed:





A oto jak już po:
(po pozbywaniu się włosków w taki sposób skóra jest lekko podrażniona i zaczerwieniona więc nie polecam tego sposobu na chwile przed jakimś wielkim wyjściem)


Jako że mam jasne i dość rzadkie brwi to nakładam na nie jeszcze henne.


2 komentarze:

  1. Zawsze wyrywam pęsetą i nawet nie pomyślałam, żeby plastrami zrobić :) ale to dobry pomysł i go wypróbuję, bo mam nawet takie same plastry ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też robiłam to pesetą, ale mam zbyt mało cierpliwości. Woskiem to rach ciach i po sprawie :)

      Usuń